افهای ارسالی شما ما رو شرمنده کرده بودین


so0so0le_to0rbaty_2008  رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست ... هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست

 
so0so0le_to0rbaty_2008 دستت رو بکن تو موهات .. یه تارش رو بگیر دستت .. همونو به یک دنیا نمی دم

 
so0so0le_to0rbaty_2008 اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود

 
so0so0le_to0rbaty_2008  اگه می‌دونستی قطره بارون وقت دور شدن از ابرا چه حسی داشت، اگه می‌دونستی یه بندر وقت رفتن کشتیها چه تنها میشه ، اگه می‌دونستی درخت کاج وقت پر کشیدن پرنده‌ها چه غمگین میشه اگه می‌دونستی رفتنت چه آتیشی به جونم کشید اون وقت این قدر راحت نمی‌گفتی : خداحافظ

 
so0so0le_to0rbaty_2008 من غم انگیز ترین غصه ی شهرم هستم زیر باران هستم کنج دیوار درون کوچه خیس و تنها و کمی یخ زده ام و بخار نفسم دستم را اندکی گرم نگه می دارد من همیشه اینجا زیر باران هستم راستی همسایه پشت آن پنجره گرم در این تنهایی چه کسی گفت که باران زیباست

 
so0so0le_to0rbaty_2008 هیچگاه آخرین نگاهت را فراموش نمی کنم نگاهی سرشار از عشق صمیمیت و محبت .امروز سالها از آن روز می گذرد ولی تو هر گز بر نگشته ای ..صدایت در گوشم زمزمه می شود و نگاهت در ذهنم مجسم ولی من تو را می خواهم نه خیالت را

 
victoriya_2000  تنها کسانی که مارا میرنجانند. عزیزانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.

 
victoriya_2000 رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست ... هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست

 
victoriya_2000 خواص گوسفند :1-بو می دهد 2-سبزی می خورد 3- گاهی می خوابد 4-پرواز نمی کند 5-اف های سر کاری را با دقت می خواند

 
roze_sefid_mehrabon666  عاشق کسی میشن که عاشقاش فراوونه بین انتخاب عشقش عمریه که حیرونه اونی رو که دوست داری چرا تو رو دوست نداره شایدم دوست داره ولی به روش نمیاره ولی نه اینا مال نداشتن لیاقته اگه حرفم میزنه با تو فقط یه عادته نکنه جمله هاش و پای محبت بذاری بهتره حرفاشو به حساب عادت بذاری از خودش نمیشنوی اگه یه روز بخواد بره وقتی میپرسی ازش میگه آره مسافره ولی تو شب میشینی که باز اونو دعا کنی یا واسه سلامت اون نذراتو ادا کنی : هیچگاه آخرین نگاهت را فراموش نمی کنم ن

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارید
به ما هم سری بزنید
انواع قالب بلاگ اسکای
منتظرتان هستیم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد