مریم حیدرزاده

به خاطر تو

آخر یه روز دق می کنم فقط به خاطر تو
دنیا رو عاشق میکنم فقط به خاطر تو
شب به بیابون می زنم فقط به خاطر تو
رو دست مجنون می زنم فقط به خاطر تو
عشقت رو پنهون می کنی فقط به خاطر من
من دلم رو خون میکنم فقط به خاطر تو
تو گفتی عاشقی بسه
دنیا برام یه قفسه
گفتی که عشق یه عادته
دلم پر از شکایته
گفتی می خوای بری سفر
خیره شدن چشام به در
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
به من تو گفتی دیوونه فقط به خاطر من
حرفت به یادم می مونه فقط به خاطر تو
از خوبیات کم میکنی
قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت
از من و دل تنگه دلت
از خوبیات کم میکنی
قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت
از من و دل تنگه دلت
ازم گرفتی فاصله فقط به خاطر من
دست کشیدم از هر گله فقط به خاطر تو
گفتی که از اینجا برو فقط به خاطر من
می رم به احترام تو فقط به خاطر تو
مریم حیدرزاده

مریم حیدرزاده

به خاطر تو

آخر یه روز دق می کنم فقط به خاطر تو
دنیا رو عاشق میکنم فقط به خاطر تو
شب به بیابون می زنم فقط به خاطر تو
رو دست مجنون می زنم فقط به خاطر تو
عشقت رو پنهون می کنی فقط به خاطر من
من دلم رو خون میکنم فقط به خاطر تو
تو گفتی عاشقی بسه
دنیا برام یه قفسه
گفتی که عشق یه عادته
دلم پر از شکایته
گفتی می خوای بری سفر
خیره شدن چشام به در
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
به من تو گفتی دیوونه فقط به خاطر من
حرفت به یادم می مونه فقط به خاطر تو
از خوبیات کم میکنی
قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت
از من و دل تنگه دلت
از خوبیات کم میکنی
قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت
از من و دل تنگه دلت
ازم گرفتی فاصله فقط به خاطر من
دست کشیدم از هر گله فقط به خاطر تو
گفتی که از اینجا برو فقط به خاطر من
می رم به احترام تو فقط به خاطر تو
مریم حیدرزاده

چند تا ترفند یاهو

یک راه برای بدست آوردن پسورد آی دی

اگر کسی در yahoo messenger ,یک بار ID ,PASSWORD خود را درست وارد کند , می توان password او را از registry همان computer  به دست آورد

برای این کار : ابتدا وارد start و بعد وارد run شوید . سپس در صفحه ای که باز می شود تایپ کنید regedit و سپس enter را زده بعد که وارد registry شدیم adress های زیر را دنبال کنید :

HKEY_CURRENT_USER

Software

Yahoo

Pager

و بعد در پنجره سمت راست بر روی گزینه Save Password دو بار کلیک کنید

و در صفحه ای که باز میشود 0 را به 100 تغییر دهید در این صورت

password و id کسی که قبلاٌ وارد شده در در messenger میماند سپس وارد yahoo messenger شوید و بعد واردlogin شوید و خواهید دید که پسورد و ID دوباره ظاهر شده اند ولی پسورد مثل همیشه به صورت ستاره است . برای دیدن پسورد می توانید از نرم افزار iopus password recovery استفاده کنید .

در آخر کار دو باره 100 را به0 تغییر بدهید .

توجه : شما می خواهید این کارو در کافی نت انجام بدهید اما می بینید هر چی Regedi را در Run تایپ می کنید ویندوز Error به شما می دهد این به آن معنا است که رجستری ویندوز پسورد داره پس شما بیاید به جای Regedi این را regedt32 تایپ کنید و ...
 

 

 

حذف ID  و تمام اجزای مربوط به آن از سرور یاهو

برای حذف ID  از سرور یاهو روی لینک زیر کلیک کنید و Username و Password را وارد کنید و .... فقط یادتون باشه که تمام چیزهایی که به این ID مربوط میشه از بین می رود حتی ممکنه خود ID هم از دست بدین .

   https://edit.yahoo.com/config/delete_user