تبریک نوروز

نوروز جمشیدی مبارک

سرسبز ترین بهار تقدیم توباد 

اوازخوش هزارتقدیم توباد

 گویند که لحظه ایست روییدن عشق

 ان لحظه هزار بار تقدیم توباد   کوچیک همه شما محسن

سال نو مبارک

یکشنبه, مارس 20th, 2005


سال نو مبارک

مباااااااااااااااااااااااارک

 

 

۱۳۸۶/۲ اس ام اس

ای کاش به دل کسی پا نمی ذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی ذاشت ... ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه دلمون و تنها نمی ذاشت ... ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پاشو روی دلمون جا نمی ذاشت

 

وقتی عشق نباشد،آدمها آشنا نیستند، وچهره ها مثل نمایشگاهی از عکس وحرف ها مثل صدای به هم خوردن سنگ است

 

اگرصدسال پس ازمرگم قبرم رابشکافی وهنوزقلبم وجودداشته باشدخواهی دید که روی آن نوشته شده است فقط تورادوست دارم

 

بگذار هر روز ،رویایی باشدباور کردنی

 

بگذار هر روز عشقی باشد دچارشدنی

 

بگذار هر روز بهانه ای باشد

 

حیات بخشیدنی

 

 

روی دیوار مقابل پنجره‌ات قلبی کشیدم زیبا، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد، امروز کسی رادیدم که روی قلبم می‌نوشت: زباله‌هایتان را در این محل نگذار

 

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

 

خدا میدونه که من :فقط تو رو دوست دارم, خدا میدونه که تو تنها عشق منی!خدا میدونه که فقط تو رو می پرستم !خدا میدونه که من این آف رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

 

روی دیوار مقابل پنجره‌ات قلبی کشیدم زیبا، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد، امروز کسی رادیدم که روی قلبم می‌نوشت: زباله‌هایتان را در این محل نگذار

 

وقتی از همه چی خسته شدی وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده وقتی دلت پر از غم و غصه ست تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت

 

 

برای مردن، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست ..... فقط کافیستکه از چشم تو بیافتم

 

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی....

 

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است بی خیالی سپر هر درد است باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود

 

خوب من...عشق در هیچ روزی جز همه روز تجلی پیدا نمی کند پس مبارک باد بر من تجلی نام تو در قلب عاشقم...

 

ترکه میره بالای پل عابر پیاده...میگه : من ترک...من خر...من نفهم...ولی شما اینجا رودخونه میبینین که پل زدین

 

سازمان تبلیغات اسلامی آمریکا اعلام کرد : جمعه ها مراسم نوحه خوانی شهدای 11 سپتامبر برگذار میگردد ، مکان مهدیه واشنگتن با حضور مداحان ارجمن حاجمایکل جکسن و حاجیه خانم جنفیر لوپز

 

هزار شاخه گل رز...یه بغل پیچک سبز...یه سبد سیب و انار...می سپارم به تو من...ببر سر چهار راه بفروش...نصف سودش مال من

 

هواپیما داشت سقوط می کرد همه داشتن جیغ میزدن به جز یه ترکه ! ازش می پرسن چرا تو ساکتی ؟ میگه : ماله بابام که نیست بذار سقوط کنه

 

میگن قلب آدما اندازه مشتشونه ولی چطوری یه دنیا مهربونی یه آسمان صداقت یه کهکشان محبت یه دریا عشق تو مشتت جا شده؟

 

بدان که در دنیا هیچ چیز مفت نیست و چیزی که بایستی آموخته شود ، لازمه اش طی طریقی سخت است پس اگر قصد یادگیری داری باید یه خد سختگیر و انعطاف ناپذیر باشی . برای اهل معرفت شدن باید اراده ای استوار داشت .

 

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

 

قزوینیها به برادر زن میگن: اشانتیون ازدواجقزوینیها به برادر زن میگن: اشانتیون ازدواج

 

lore dasht navar khali goosh mikard o hey gerye mikard migan chera gerye mikoni? mige delam vaseye khanandash misooze lal boodeh

 

می دونستی اشک از لبخند با ارزش تره؟چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما فقط واسه کسی اشک می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

 

دستی نیست تا نگاه خسته ام را نوازشی دهد. اینجا ،باران نمی بارد... فانوسهای شهر، خاموش و مُرده اند دست های مهربانی ،فقیرتر از من اند...! نامردمان عشق ندیده ، خنجر کشیده اند بر تن برهنه و بی هویتم ! دلم می خواهد آنقدر بنویسم تا نفسهایم تمام شود.

 

Digar ahamiati nadarad besyar nazdik har andaze door bish az in az dell broon nemi ayad delgarmie jabdan az anche hastim va digar ahamiati nadaad hargez khod nagoshoodam zendegi az ane mast ke beziiim be shiveye khodeman an delgarmi ke ke bedonbalesham dar to miyabam har roz baraye ma chize tazeii goshoodane zehn be didgahe no va digar ahamiati nadarad hargez arzesh ghael nashdam baaye anche mikonand hargez arzesh ghael nashodam baraye anche midanand ah ke man midanam

 

 

Tanhaiiii shoorie ashkhayam zakhme sooratam ra misozanad in zakhm zendegi ast ke modatha mara hamrahi mikonad daste sardi nist ta ashkhayam ra pack konad va marhame zakhmam bashad dar baste ast kasi nemi ayad neaham be dar khire mande ast otagh sard ast hame chiz sard ast vali man sard nistam garma hameye badanam ra misoozanad asi nist khamoosham konad dasthaye yakh zadeye pedar ya dasthaye bi rooho khasteye madar baz ham ashkhayam jari mishavad in bar digar sooratam

 

 

کاش در قاموس غصه ها معنای سنگین لبخند گم نمی شد.... کاش قلب هامان آنقدر خالص بود که دعاها قبل از پایین آمدن دست ها مستجاب می شد 

 

کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛ این پیغام صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر می‌باش

 

 

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم... اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن

 

حکایت جالبی است که فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند

 

آف رو با احساس بخون : آتش زدی بر خرمنم.... وای خر منم.. وای خر منم.... وای خر منم...... وای خر منم....... وای خر منم.......... . . . . . بابا فهمیدم...اینقدر نگو!!!

 

 زاغکی روی درخت نشسته بود و چیز برگر می خورد. روبهی آمد و گفت: ایول چه بالی، چه دمی، عجب تیریپ خفن سیاهی، مشکی رنگ عشفه، یه آواز بخون حال کنیم. زاغکه ساندویچشو میزنه زیر بغلش و می گه: برو داداش، من خودم کلاس پنجمم

 

اگرصدسال پس ازمرگم قبرم رابشکافی وهنوزقلبم وجودداشته باشدخواهی دید که روی آن نوشته شده است فقط تورادوست دارم

 

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد تندیس زیبایی نخواهد شد از زخم تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیسی زیباست

 

 

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

 

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه

 

عشق کلید شهر قلب است به شرط آن که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود

 

زندگی چیست اگر خنده است چرا گریه می کنیم ؟ اگر گریه است چرا خنده می کنیم ؟اگر مرگ است چرا زندگی می کنیم ؟ اگر زندگی است چرا می میریم؟اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم؟اگه عشق نیست چرا عاشقی؟

 

چیه فکر کردی یک پی ام جدیده ؟ یا فکر کردی کارت دارم ؟ نه بابا فقط می خواستم بگم دوستت دارم

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپد

مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکنه

 

دیگران را ببخش نه به این خاطرآنکه آنها لیاقت بخشش تو را دارند بلکه به این خاطر توکه لیاقت داری آرامش داشته باشی

 

 

~~~~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~$$**$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

 

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

 

 

موقعی که میخواستمت میترسیدم نگات کنم موقعی که نگات کردم میترسیدم حرف بزنم موقعی که حرف زدم میترسیدم درآغوشت بگیرم موقعی که درآغوشت گرفتم میترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم آره میترسم من دیوانه تو را از دستت بدم

 

sakht tarin soale konkore 86:
1)hehehehe
2)hehehehe
3)hehehehe
4)hehehehe
dar kodam gozine ghol morad dare gerye mikone?

 

شفاعت بی حسین معنا ندارد
قیامت بی حسین غوغا ندارد
حسینی باش تا فردا نگویند
چرا پرونده ات امضا نداره ؟

dost dari begam har rooz sob ba sedaye to bidar misham bad befahmi ba saat bodam dost dari begam naro bad befahmi ba bargh bodam dost dari begam harja bashi peydat mikonam bad befahmi ba daste kilid bodam dost dari begam doset daram bad befahmi.........na in dafe dige ba khodet booodam

 

همیشه بودی و هستی انتخاب اخرینم! من میخوام با تو به فردا برسم تو بهار به شب یلدا برسم! گل یکدونه ی گلدون بلور زندگی چی دارم برات به جز یه عالمه شرمندگی! اینو میدونن تودنیا همه هرچی از تو بنویسم کمه

 

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد

 

خیلی بی معرفتی ! خیلی بد جنسی ! خیلی نامردی ! خیلی بی مرامی ! آخه نا لوطی ! من از روی چی توز باید بفهمم موتور خریدی؟

می دونی فرق لذت بردن و عذاب کشیدن چیه؟ لذت بردن یعنی فکر کردن به تو . . .عذاب یعنی زیاد فکر کردن به تو

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

هر انکه پرستو خواندمش سفر کرد و رفت تو را پرستو نخواهم خواند تو مرغ عشقی هستی که در قفس قلب من گرفتار است و تا زمانی که پیوندهای این قفس پا برجاست تو در ان خواهی ماند

از یکی میپرسن گشنگی سخت تره یا عاشقی ؟ میگه از قدیم گفتن گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره ولی شما تا حالا تو خیابون دستشوئیت نگرفته که جفتش یادت بره؟؟؟؟

از این به بعد آف هایت را برای حیف نان بفرست تا او به ما ابلاغ کند:................ما با رعیت جماعت آف بازی نمی کنیم

نظر یادتون نره   سال ۱۳۸۶ مبارک  به یادمن که سرباز هستم باشید

۱۳۸۶ اس ام اس

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

اگه یه روز خواستی بری حتما خبرم کن قول میدم ازت نخوام بمونی ولی ازت میخوام زود برگردی

 

 

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول منگول رو گیر میاره، بعد از کلی چت کردن باهاشون قرار می ذاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغ گو اومده

 

 

ببخشید از شرکت گاز مزاخم میشم میشه یک گاز از لبتون بیگیرم؟

 

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

 

 

 سنگ قبرم را نمیسازد کسی .مانده ام در کوچه های بی کسی.بهترین دوستم مرا از یاد برد سوختم خاکسترم را باد برد

 

ابوریحان بیرونی در بستر مرگ بود که پسرش بهش گفت تو این لحظه اخر چه کاری میخوای برات انجام بدم ان دانشمند بزرگ به فرزندش چنین گفت ...مربا بده بابا....؟؟؟

 

 

قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون هلو

 

 

مظفر هم تموم شد همه با هم ازدواج کردن .نازی با کامران ، شیدا با منصور،خانم عنصری با هومن،فروغ با قل مراد،فقط تو موندی با ملوس

 

 

بوس تنها تصادفیست که پلیس نداره بغل تنها پارکینگیست که جریمه نداره پس میای تو پارکینگ تصادف کنیم

 

ترکه زنش سبزه بوده سیزده بدر می اندازتش توی آب

 

میدونی چرا خدا به همه دو تا دست , دو تا پا , دو تا چشم داده , اما فقط یکی دونه قلب داده؟ برای این که بگردی , اون یکیش رو پیدا کنی

 

 

همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه

 

 

محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی

 

 

زندگی مرگ است و مرگ است زندگی ... پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی ...

میدونی این چیه؟! ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه......

از روزی که گفتی تا آخر دنیا باهاتم فهمیدم چرا دنیا ۲روزه!!!!!!!!!!

 

gole aftabgardan roo be khorshid migasht,khorshid ghoroob kard va oo hamchenan khire be khorshid minegarist,nagahan setareei cheshmak zad,"GOLHA HICH VAGHT KHIANAT NEMIKONAND"

 

 

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد شرط وارد گشتن شستشوی دلهاست شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست بر درش برگ گلی میکوبم و به یادش با قلم سبز بهار مینویسم ای دوست خانه دوستی ما اینجاست تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست!!!

 

 

اینگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زیبا...مصمم اما بی خیال...متواضع اما سربلند...مهربان اما جدی...سبز اما بی ریا...عاشق اما عاقل...!!!!؟؟؟؟

راز شادی در لذت پاک بردن از چیزهای ساده است

 

 

نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم

 

بر سنگ قبر من بنوسید خسته بود . اهل زمین نبود. نمازش شکسته بود بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسته بود بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد  مانده بود

 

با تو زندانم ! با تو آزادم ! با تو قفسم ! با تو انبوهی از تضادم ! سرخ و سبز ، صورتی و آبی ... زمزمه می کنم هر لحظه هرز ، ترا ... بیهوده از بهشت سخن می رانیم ... تنها یک روز پریدن به آنطرف دیوار بهشت موعود است ... پرواز کن قناری و نترس ... آسمان برای تو بی انتهاست

 

ارزویم این است/نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد/نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز/و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی/ آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد/ و تو را دوست بدارد هر آن اندازه که دلت می خواهد

اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ.

 

mohabat ra be del dadan safaye sine mikhahad.....asheghe yekdigar bodan deli bikine mikhahad

 

اگه مغرورم اگه زخمی و خسته ام تو ببخش اگه دورم اگه زندونی و بسته ام تو ببخش

 

 

دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟

 

 

شاید آن درگران در دستان من عطر تن تو باشد. با تو می گویم از عشق با تو می گویم از مهربانی صادقم با تو.آرزوی دیرین من با صدایی رسا فریاد می کشم: دوستت می دارم تا بی نهایت.

 

 

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست..
هر وقت تونستی با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی

 

 

دستم بوی گل میداد من رو به جرم گل چیدن گرفتند و محاکمه کردند ولی کسی فکر نکرد شاید من گل کاشته باشم

 

 

شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد ...

 

 

ترکه رو میخوان اسگل کنند رو یه برگ چک مبلغ رو مینویسن خدا تومن . می بینن ترکه داره گونی گونی از بانک پول میاره بیرون.تحقیق میکنن میبینن رییس بانک لره

 

 

 

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر . برام اف بذار . و این اس ام اس رو واسه عزیزترینت سند کن

 

 

 

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

 

 

توی آسمون دنیا هر کسی ستا ره دا ره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره؟ واسه من تنهایی درده درد هیچ کسو نداشتن هر گل پز مرده ای رو تو کویر سینه کاشتن دیگه با ور کردم اینو که باید تنها بمونم تا دم لحظه مردن شعر تنهایی بخونم. دوستت دارم

 

 

شمع بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع همچنان در آتش مهر تو سوزانم چو شمع کی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع این دل زار نزار اشک بارانم چو شمع ور نه از دردت جهانی را بسوزانم چو شمع با کمال عشق تو در عین نقصانم چو شمع تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع آتش دل کی به آب دیده بنشانم چو شمع

 

 

 

می گویند زندگی زیباست و بهار را گواه می اورند و من می گویم زندگی زیباست اگر باور های پاک را باور داشته باشیم

 

 

 

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد... وسعت تنهائیم را حس نکرد... در میان خنده های تلخ من... گریه پنهانیم را حس نکرد... در هجوم لحظه های بی کسی... درد بی کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد

 

 

 

زندگی 3 ایستگاه داره!عشق...جدایی....و مرگ آقا قربونت ایستگاه اول پیاده می شیم

 

 

نگاهی آشنا به یاس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

 

وقتی کسی رادوست داری، گفتن آسان تراست، شنیدن آسان تراست، بازی کردن آسان تراست، کارکردن آسان تراست. ووقتی که کسی تورا دوست دارد، خندیدن آسان تراست. واگر تنهای تنها باشی، به مرگ فکرکردن ازهمه چیزآسان تراست

 

 

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی

 

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

 

 

ba gooshit chikar kardi?harchi migiram mige moshtarake morede nazar dar ghalbe shomast

 

 

ba tavalode dovomin GOSFANDe shabih sazi shode dige nemitonam behet begam "DONYA DIGE MESE TO NADARE"

 

 

be ye turke migan chera ghorsato sare vaght nemikhori ? mige akhe mikham mikrobaro ghafel ger konam

 

 

yek roz ye 206 be folexe mireseh o shoro be maskhare kardane folex mikone.mige are cheraghaye to mesle cheshaye ghorbaghe zade biron!folexe bar migardeh be 206 mige age motore to ham az posh mikardan to konet injori chshat mizad biron

 

yek roz ye motoreye be ye gongeshke mizane..hale gongeshk kharab mishe.motori gongeshk ra mibarad khaneh va daron ghafas mizareh!bad gongeshk be hoosh miyado khodesho to ghafas mibineh fekr mikone to zendane.mizane to saresh migeh ey vay motoreye mord

 

be ye nafar migan in ra bekhon?@ .migoyad ey dorat begardam

 

 

ye roz ye golabiye gen tanesh mikone . mige man mozam

ye roz yek jokaro mitekonan .azash yek alame turk mirizeh biroon

 

 

دیشب تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم / خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم

 

راز شادی در لذت پاک بردن از چیزهای ساده است

 

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری

زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

 

ندیدم بهاری / محبت ز یاری / دلم غرق خون شد / عجب روزگاری

 

 

امیدوارم در این سال جاری پله های ترقی را یکی یکی طی بکشید

 

خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد

 

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از ۶۰ ثانیه دوام نمی آورد

 

دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟

 

مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

 

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

 

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

 

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود

 

vaghti omadam chonan haleto migiram ke nafaset band biyad az tars pahat belarze hamchin aberooto mibaram ke sareto bala nagiri bache soosool man ghabze mobayletam

وقتی صدای اس ام اس میاد منیش این نیست که مسیج داری منیش اینه که یکی به یادته

 

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی

 

اگه فرهاد شیرین رو یادش بره. اگه مجنون لیلی رو یادش بره. اگه پرنده پروازو یادش بره من هیچ وقت.........هیچ وقت پول کارت اینترنتهایی را که خریدم و برات آف گذاشتم یادم نمی ره

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

خدایا : من گمشده ی دریای متلاطم روزگارم و تو بزرگواری ! پس ای خدا! هیچ می دانی که بزرگوار آن است که گمشده ای را به مقصد برساند ؟ تا ابد محتاج یاری تو ، رحمت تو ، توجه تو ، عشق تو ، گذشت تو ، عفو تو ، مهربانی تو ، و در یک کلام ... محتاج توام !

 

برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی....... کوهی که هر وقت بهم گفتی دوست ندارم از اون بندازمت پایین

 

عشق گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به احساس گفتم: تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به وفا گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم اونم منو تنها گذاشت و رفت... ولی وقتی به تنهایی گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم موندو هم دم و مونسم شد

 

به یاد داشته باش : به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است ، به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ است

خدا هیچوقت از تو سئوال نمی کنه که چه نوع ماشینی رو روندی؟ اما حتما از تو خواهد پرسید که چند نفر رو که وسیله نداشتند به مقصد رسوندی؟

الو سلام منزل خداست؟ این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟

دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست

نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

 

میتونم یه چیزی بهت بگم؟ مطمین باش که از ته قلبم میگم... همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. . همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم... خدا یکیشو به من داد.... مال من نوکیاست... مال تو چیه؟

 

bi to na omoor jahan lang mishe , na beine zamin o asemoon jang mishe,na kooh ab mishe na ab sang mishe,faghat dele man barat tang mishe

دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجوت بغلش کنی

شب های هجران را سحر کن/ به عشق خود دلم را شعله ور کن/در این شبهای سرد بی ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن/دل ما چشم در راه تو مانده است سفر را ای پرستو مختصر کن

vaghti be donya miaei dare goshet "azan" migan , vaghti mordi barat "namaz" mikhonan , cheghadr kotahe faseleye "namaz" ta "azan"

Boro sare mikroskop........rafti...........chi mibini............ye zare kochik............midoni chiye???...............are???.............yekam fekr kon..................un dele mane ke barat 1 zare shodeee

اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلند ترین قله ی دنیا می نوشتم اگه معلم ادبیات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم اگه معلم شیمی بودم اسمتو در گروه حلال ترین محلول ها قرار می دادم اگر معلم زیست بودم قلبت رو از مهربون ترین قلبها می نوشتم ...

از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ... ghshange Send TO ALL

اگه تو کوچه پس کوچ های دلم گم شدی.دنباله کسی نگرد که آدرس بهت بده چون غیر از تو کسیی اونجا نیست

با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

دخترک همیشه می گفت:من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم پسرک برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد ...اسب سگ و یک پرنده زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد.... پسرک رفته بود برای همیشه

مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

خبر رسیده که یکی از فرشته های خدا گم شده. چند میدی لوت ندم؟؟؟ 

jadid tarin jomeleye asheghane : energy e hasteyi man toyi

خصوصیت آقایون 1. خوشگل تر از خودشون نمیتونن ببینن. 2. هر روزی که باهاشون اشنا شی 3 روز بعد به طور اتفاقی تولدشونه. 3. دوست ندارن دم ویترینای مغازه ها وایسن که دوست دخترشون از چیزی خوشش بیاد مجبور شن پولاشونو خرج کنن. 4. روز تولد دوست دختراشون یا مسافرتن یا ماموریت. 5. هر وقت دیر میکنن به جون مامانشون تو ترافیک بودن. 6. اگه راجع به سربازی یا دانشگاه ازشون بپرسی تب 40 درجه میکنن. 7. همشون دوست دختر ندارن چون یا مرده یا بهشون خیانت کرده

اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است

زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!! ---------------------- یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی -------------------- اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش دار

 

ای کاش به دل کسی پا نمی ذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی ذاشت ... ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه دلمون و تنها نمی ذاشت ... ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پاشو روی دلمون جا نمی ذاشت