افهای قشنگ شما

 

و حالا آفهای قشنگ شما در asirkavir2.blogsky.com  fi lh ldg fckdn به ما میل بزنید تا مطالب زیبای شما را به نام خودتان در وبلاگ بذاریم

 

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی

هـرگـاه دیدی گناه کسـی آن قـدر بزرگ است که نمی تــوانی آن را ببخـشـی، بـدان کـه از کـوچـکـی قلب توست نه از بزرگی گناه او

هترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی

ای همه وجود من . ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من . ای کسی که درو بستی به روی من. درو باز کن دستم مونده لای در

قلب من به اندازه ی دست مشت کرده ام است….من در عجبم که تو با این همه عظمتت چگونه در آن جای گرفتی؟…چنان جای گرفتنی که تا ابد خیال رفتن نداری

میدونی قشنگ ترین گله دنیا چه شکلیه؟ نمیدونی؟ پس برو خودت رو یه نیگا تو اینه بکن!!!

با تولد دومین گوسفند شبیه سازی شده , دیگه نمیتونم بهت بگم : "دنیا دیگه مثه تو نداره !!!! نداره نمیتونه بیاره

زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است.

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا

شبی پرسیدمش با بی قراری ***به غیر از من کسی را دوست داری ز چشمش اشک شد از شرم جاری***میان گریه هایش گفت آری

این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) ببخشید عزیزم که این موقع شب مزاحم خوابت شدم چون یه سوال مهم برام پیش اومده، میخواستم بدونم «هواپیما بوق داره؟

جواب عاشقان این است خدایا ؟ نفرین بر این عشق که سوختم در آن...نفرین...!

فرستنده دوست خوبم reza_ 5756 از تربت خیدیریه

نظرات 1 + ارسال نظر
nava چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://rva.blogfa.com

sallam omidvaram ke haleton khob bashe man nava hastam webeton ham kheili ghashange lezzat bordam ta bad bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد