موبایل

صفحه اول > اخبار > انتشار خبر
Dec 08, 2006
گوشی های موبایل جدید سامسونگ در ایتالیا با قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی
شرکت سامسونگ الکترونیک جدیدترین گوشی موبایل مجهز به تکنولوژی پخش برنامه های تلویزیونی خود را از طریق اپراتورTelecom ایتالیا در این کشور عرضه کرد.
جدیدترین گوشی سامسونگ که SGH-P930 نام دارد همزمان با قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی از تکنولوژی HSDPA نیز بهره می برد.
سامسونگ همچنین در ماه می گذشته نیز اقدام به عرضه گوشی موبایل مدل SGH-P920 خود توسط Telecom نمود که با استقبال فراوانی مواجه شد و قدمی بزرگ در بازار ایتالیا که یکی از مهمترین بازارهای اروپا بشمار می رود برای این شرکت محسوب می گردد.

P930 از صفحه نمایش افقی برای سهولت در تماشای برنامه های تلویزیونی و بلندگوهای استریو برای ایجاد صدای بهتر برخوردار است.

سیستم تصویر در تصویر PIP این مدل به کاربر اجازه تماشای دو کانال تلویزیونی را در یک زمان و در LCD 3/2 اینچی آن می دهد.

دوربین 2 مگاپیکسلی جهت عکسبرداری با کیفیت بالا، دوربین VGA برای ویدئو کنفرانس و محفظه کارت حافظه microSD از دیگر امکانات P930 بشمار می رود.

در حال حاضر سه سیستم DVB-H در اروپا، MediaFLO در ایالات متحده و DMB در کره از پخش برنامه های تلویزیونی از طریق گوشی های موبایل پشتیبانی می کنند. گوشی های موبایل سامسونگ با در نظر گرفتن استانداردهای فوق اقدام به معرفی اولین گوشی های موبایل S-DMB و T-DMB در کره، اولین گوشی T-DMB در آلمان، اولین گوشی DVB-H اروپا در ایتالیا نموده است. همچنین در نمایشگاه CTIA Wireless 2006 در ایالات متحده گوشی موبایل مطابق با MediaFLO ارائه کرده است.

کیتائه لی ، رئیس بخش شبکه های مخابراتی سامسونگ معتقد است که تلویزیونهای قابل حمل باعث ایجاد تغییراتی بزرگ در شیوه زندگی افراد خواهد بود. سامسونگ در تلاش است با معرفی مدلهای برتر با طراحی های زیبا رهبری بازارهای جهانی را در دست گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد