اس ام اس

 

موتور می زنه به گنجشکه ، گنجشکه بیهوش میشه ، بعد که بهوش میاد ، میبینه تو قفسه با خودش میگه: ای وای موتور سوار رو کشتم .

 

درد را از هر طرف بنویسی همان درد است مثل درد من ، مثل درد تو ، مثل درد همسایه که دلش گرفته است و چراغ خانه اش را خاموش کرده است . 

 

 


 

فاجعه آمیزترین حادثه در دنیا این است که فرد نابغه ای بی مرام باشد ( جورج برنارد شاو )

 

یه ترکه میره دکتر میگه من شبا خواب می بینم با خرا فوتبال بازی می کنم دکتر میگه این قرص ها رو بخور . ترکه میگه: میشه از فردا بخورم چون امشب فینال هستش .

 

زمستون دوباره میاد ، بهار دوباره تکرار می شه اما تو هیچ وقت تکرار نمیشی ، چون خدا یه اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنه .

  

بی بی سی اعلام کرد : « افغانی های مغیم تهران تا 5 مرداد باید از ایران خارج شوند» ، ان بازی در نیاری بدون خداحافظی بری .

 

به شیشه گفتم:  دوستت دارم شیشه شکست ، به گل گفتم:  دوستت دارم گل پژمرد ، به دریا گفتم: دوستت دارم دریا خشک شد ، الا به تو می گم: دوستت دارم ( هوای خودتو داشته باش )

 

خری گم کرده ام با بار کاشی sms  میزنم شاید تو باشی .

 

گلی گم کرده ام در باغ هستی ، خودتو لوس نکن اون گل تو نیستی .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد