اس ام اس

 یه رشتی زنش رو برد پیش پزشک. دکتر: با توجه به ناراحتی که خانمتون دارند، براشون 3 روز نزدیکی تجویز می‌کنم! جناب خوش غیرت:خانم رو بیارم مطب یا تشریف میارید منزل؟

 

ترکه میره گواهینامه پایه یک بگیره، ازش می‌پرسن: لرزش پیستون از چیه؟ میگه: از شل بودن سوتین!

 

به یه پژو 206 صندوقدار میگن: چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم جنیفر لوپز شدم!

 

ترکه 50 تومنی چاپ میکنه میریزن میگیرنش چون همه داشتن قنوت میخوندن یکی رفته بوده رکوع!

 

زن رشتی میخواسته تنها بره خارج، اجازه همسرشو می‌بره، میگن: قبول نیست، شما باید استشهاد محلی بیارید.

 

بچه اصفهانی توی امتحان بیست می‌گیره. باباش میزنه توی گوشش و میگه: خاک بر سرت کنن، با نمره 10 هم میشه قبول بشی، حتما باید این همه خودکار حروم می‌کردی؟

 

حضرت آدم شاکی میره پیش خدا میگه: خدایا یه چیزی به این حوا بگو، خیلی منو اذیت میکنه. خدا میگه: چی شده؟ این دفعه چی کار کرده؟! میگه: هیچی بابا، همه شورتهای منو برداشته باهاشون دلمه درست کرده.

 

یه مورچه با سرعت داشته از روی شکم یه زنه می‌دویده، دوستش بهش میگه: با این عجله کجا میری؟ مورچه میگه: ازش لب گرفتم، میرم ترتیبشو بدم.

 

پیرزنه میره دکتر و میگه: دکتر جان، باسنم تیر می‌کشه، دکتر میگه: خانم محترم، میخواستی این باسن پیر و پاره، وینستون بکشه؟!

 

ترکه جای پارک گیرش نمیاد، میگه: خدایا اگه یه جاپارک واسم پیدا کنی امروز نماز میخونم! در همین لحظه یه جای خالی می‌بینه، میگه: خدایا نمیخواد، خودم پیدا کردم!

 

 

 یه رشتی زنش رو برد پیش پزشک. دکتر: با توجه به ناراحتی که خانمتون دارند، براشون 3 روز نزدیکی تجویز می‌کنم! جناب خوش غیرت:خانم رو بیارم مطب یا تشریف میارید منزل؟

 

ترکه میره گواهینامه پایه یک بگیره، ازش می‌پرسن: لرزش پیستون از چیه؟ میگه: از شل بودن سوتین!

 

به یه پژو 206 صندوقدار میگن: چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم جنیفر لوپز شدم!

 

ترکه 50 تومنی چاپ میکنه میریزن میگیرنش چون همه داشتن قنوت میخوندن یکی رفته بوده رکوع!

 

زن رشتی میخواسته تنها بره خارج، اجازه همسرشو می‌بره، میگن: قبول نیست، شما باید استشهاد محلی بیارید.

 

بچه اصفهانی توی امتحان بیست می‌گیره. باباش میزنه توی گوشش و میگه: خاک بر سرت کنن، با نمره 10 هم میشه قبول بشی، حتما باید این همه خودکار حروم می‌کردی؟

 

حضرت آدم شاکی میره پیش خدا میگه: خدایا یه چیزی به این حوا بگو، خیلی منو اذیت میکنه. خدا میگه: چی شده؟ این دفعه چی کار کرده؟! میگه: هیچی بابا، همه شورتهای منو برداشته باهاشون دلمه درست کرده.

 

یه مورچه با سرعت داشته از روی شکم یه زنه می‌دویده، دوستش بهش میگه: با این عجله کجا میری؟ مورچه میگه: ازش لب گرفتم، میرم ترتیبشو بدم.

 

پیرزنه میره دکتر و میگه: دکتر جان، باسنم تیر می‌کشه، دکتر میگه: خانم محترم، میخواستی این باسن پیر و پاره، وینستون بکشه؟!

 

ترکه جای پارک گیرش نمیاد، میگه: خدایا اگه یه جاپارک واسم پیدا کنی امروز نماز میخونم! در همین لحظه یه جای خالی می‌بینه، میگه: خدایا نمیخواد، خودم پیدا کردم!

 

 یه رشتی زنش رو برد پیش پزشک. دکتر: با توجه به ناراحتی که خانمتون دارند، براشون 3 روز نزدیکی تجویز می‌کنم! جناب خوش غیرت:خانم رو بیارم مطب یا تشریف میارید منزل؟

 

ترکه میره گواهینامه پایه یک بگیره، ازش می‌پرسن: لرزش پیستون از چیه؟ میگه: از شل بودن سوتین!

 

به یه پژو 206 صندوقدار میگن: چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم جنیفر لوپز شدم!

 

ترکه 50 تومنی چاپ میکنه میریزن میگیرنش چون همه داشتن قنوت میخوندن یکی رفته بوده رکوع!

 

زن رشتی میخواسته تنها بره خارج، اجازه همسرشو می‌بره، میگن: قبول نیست، شما باید استشهاد محلی بیارید.

 

بچه اصفهانی توی امتحان بیست می‌گیره. باباش میزنه توی گوشش و میگه: خاک بر سرت کنن، با نمره 10 هم میشه قبول بشی، حتما باید این همه خودکار حروم می‌کردی؟

 

حضرت آدم شاکی میره پیش خدا میگه: خدایا یه چیزی به این حوا بگو، خیلی منو اذیت میکنه. خدا میگه: چی شده؟ این دفعه چی کار کرده؟! میگه: هیچی بابا، همه شورتهای منو برداشته باهاشون دلمه درست کرده.

 

یه مورچه با سرعت داشته از روی شکم یه زنه می‌دویده، دوستش بهش میگه: با این عجله کجا میری؟ مورچه میگه: ازش لب گرفتم، میرم ترتیبشو بدم.

 

پیرزنه میره دکتر و میگه: دکتر جان، باسنم تیر می‌کشه، دکتر میگه: خانم محترم، میخواستی این باسن پیر و پاره، وینستون بکشه؟!

 

ترکه جای پارک گیرش نمیاد، میگه: خدایا اگه یه جاپارک واسم پیدا کنی امروز نماز میخونم! در همین لحظه یه جای خالی می‌بینه، میگه: خدایا نمیخواد، خودم پیدا کردم!

 

ترکه رو برق می گیره مامانش می گه ولش نکن ای همونی بود که باباتو کشت:.

رشتیه با تهرانیه تصادف میکنه . تهرانیه از ماشین میاد بیرون میگه : مادرت رو گائ...م ، خواهرت رو گائ..م ... رشتیه میگه : اَووووووو وسط تصادف آدم اینقدر شهوتی!!!!

رشتیه از زنش میپرسه :خانم جان این برنج ها چرا امروز اینقدر قد کشیدن؟ زنش میگه : آخه دمکونی گم شده بود منم شرته خودمو روش گذاشتم.

 

به ترکه میگن تا حالا تو اتوبان چپ کردی؟ میگه: نه فقط یه بار تو خیابون راست کردم آبروم رفت!!!

ترکه میره خواستگاری... به خانوادش میگن : فرمودین آقازاده چه کاره بود؟ جواب میدن وزیر نفت...

یه حلقه ی طلایی اسمتو روش نوشتم.
میخام بدم پاکش کنن ریدی تو سرنوشتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد