اس ام اس

آدما برای هم مثل کتاب می مونن وقتی به انتهاش می رسن می رن سراغ یکی دیگه سعی کنیم جلوی دیگران تند تند ورق نخوریم.Smiley
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یک بار از کنار دریا عبور کردی اما یک عمر امواج برای بوسیدن جای پات به ساحل میان و می رن...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همیشه غم انگیزترین و سخت ترین لحظات رو کسی واست می سازه که زیبا ترین و شیرین ترین لحظات رو واست ساخته بود.
اگه زنبوری دنبال یه گل خوشکل می گشت جون هر کی دوست داری نگو من کجام.Smiley
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همیشه سعی کن مثل سنگ توالت با مردم انقدر رو راست باشی تا هرچی تو دلشونه واست خالی کنن.Smiley
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با خود عهد بستم که بار دیگر تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو میمیرمSmiley
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوست داری بگم می خوام هر روز با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم؟دوست داری بگم چرا رفتی بعد بگم با برق بودم؟دوست داری بگم هر جا باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدممممممممم؟؟؟؟
دوست داری بگم بعد فکر کنی با..........نه این دفه دیگه با خودت بودم.Smiley
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاغذتم!احساساتتو روم بنویس عصبانییتتو روم خط خطی کن حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم شی.فقط دورم ننداز.Smiley
 

دنیا به دید ترکها: دایره زندگی مثل مستطیلی می مونه که سه تا ضلع داره ، محبت وعشق

عشق مثل یک گنجشک می مونه اگه شل بگیرش می پره . پس یه طوری سعی کن بگیرش که آروم تو دستت خوابش ببره

 

کاش تو سینه ام قلب نبودتا اینقدر بی تاب تو باشه و کاش لااقل وفتی قلبم بی تابه تو باشی

به غضنفر می گن با ماتیز جمله بساز.می گه :دیشب خونمون دزد اومد .می گین ماتیزش کو ؟ میگه ماتیز بودیم گرفتیمش.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد