شعر

حسود



بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
از اول تو با من محبت نداشتی
دروغی تو قلبم گل عشق رو کاشتی
تا چشم منو دور میدیدی میرفتی
دلت رو پیش دیگری جا میذاشتی
بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
حسودم حسودم با چه رنجایی دل سنگت رو ربودم
حسودم حسودم تو چه رنجاییی که ندادی به وجودم
حسودم حسودم با چه رنجایی دل سنگت رو ربودم
حسودم حسودم تو چه رنجاییی که ندادی به وجودم
بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
از اول تو با من محبت نداشتی
دروغی تو قلبم گل عشق رو کاشتی
تا چشم منو دور میدیدی میرفتی
دلت رو پیش دیگری جا میذاشتی
بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
حسودم حسودم با چه رنجایی دل سنگت رو ربودم
حسودم حسودم تو چه رنجاییی که ندادی به وجودم
حسودم حسودم با چه رنجایی دل سنگت رو ربودم
حسودم حسودم تو چه رنجاییی که ندادی به وجودم
بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده

بگو کی بوده که لبهاش گل لب رو سوزونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده
بگو کی بوده که چشماش به این روز تو رو نشونده

 

 

 

 

بی وفا

 

دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
با صدای پات میمیرمو زنده میشم
نذاری یری میخوام بمونی پیشم
حالا که میری پشت سرتو نگاکن پشت سرتو نگا کن
اسم منو صدا کن
حالا که میری پشت سرتو نگاکن پشت سرتو نگا کن
اسم منو صدا کن
دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
ای تو ای دلبرکن کوچولوی بانمکم
ای خوشگل نازو تکم بیتو میمیره دلکم
با اون همه نازو ادا خوشگل شیطون بلا
با موهای رنگ حنا دل منو بردی بیوفا
دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
عشق منو رد نکن راه منو هی سد نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
هرکاری خواستی بکن دل منو پر پر نکن
با صدای پات میمیرمو زنده میشم
نذاری یری میخوام بمونی پیشم
حالا که میری پشت سرتو نگاکن پشت سرتو نگا کن
اسم منو صدا کن
حالا که میری پشت سرتو نگاکن پشت سرتو نگا کن
اسم منو صدا کن
دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن
دیگه واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن

واسه من ناز نکن دل منو بیتاب نکن
هرچی دلت خواست بگو شبا منو بیخواب نکن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد