موبایل


جدیدترین گوشی موبایل نوکیا، Nokia 3250، در جشنواره موسیقی الکترونیک Trends Nokia، که در برلین برگزار شد، نظر همه را به خود جلب کرد.



 

 به گزارش آسیا،با چرخاندن این گوشی منحصر به فرد می توان صفحه کلید معمولی را به دگمه های اختصاصی موسیقی تبدیل کرد. Nokia 3250 دارای ظرفیت 1 GB (تا۱۰۰۰آهنگ) با کیفیت بالا است و تا ۱۰ ساعت می توان با آن موسیقی پخش کرد.

به علاوه، مصرف کنندگان می توانند از مزایای دوربین ۲ مگاپیکسلی Nokia 3250 و قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند آن استفاده کنند. این مدل سه بانده GSM 900/1800/1900 قرار است در زمستان سال ۲۰۰۶ با قیمتی حدود ۳۵۰ یورو وارد بازار شود، که البته این قیمت بدون محاسبه مالیات و یارانه است.

کای اویستامو، معاون ارشد بخش گوشی‌های موبایل نوکیا می گوید: "نوکیا مردم را به آهنگ های دلخواه شان متصل می کند و به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده وسایل دیجیتالی پخش موسیقی، کماکان در پی ارایه ساده ترین گزینه برای دسترسی عموم به موسیقی مورد علاقه خود از طریق موبایل می‌باشد. برنامه ویژه موسیقی XpressMusic نیز که امروز معرفی شد، امکان تشخیص آن دسته از محصولات نوکیا، که برای شنیدن آهنگ در حین حرکت طراحی شده اند را برای مصرف‌کنندگان ساده تر کرده است."

وی افزود: "یکی از اولین گوشی هایی که مجهز به برنامه XpressMusic است، گوشی Nokia 3250 است که علاقه‌مندان به موسیقی را به آهنگ‌های محبوب‌شان می رساند. طرح چرخشی منحصر به فرد این گوشی تبدیل صفحه کلید معمولی به دگمه های مخصوص موسیقی و استفاده از دوربین آن را سریع و آسان می‌کند."

با چرخاندن ۱۸۰ درجه صفحه کلید گوشی Nokia 3250، مصرف کنندگان می‌توانند دگمه های مخصوص موسیقی و یا صفحه کلید معمولی تلفن را کنترل کنند. پخش موسیقی Nokia 3250 به دلیل سازگاری با گستره وسیعی از فرمت‌های موسیقی دیجیتال مانند MP3, WMA, M4Aو AAC ضبط و انتقال موسیقی را بسیار آسان کرده است. درضمن، آهنگ‌های دلخواه را می توان در حین حرکت از امواج رادیویی ضبط کرد و آهنگ‌های مورد علاقه را می‌توان به عنوان زنگ گوشی انتخاب کرد. Nokia 3250 سازگار با کارت حافظه microSD با ظرفیت تا یک گیگابایت و امکان ذخیره تا ۱۰۰۰ آهنگ را داراست.  یک رادیو FM با قابلیت Visual Radio، مجموعه کارآیی موسیقی Nokia 3250 را تکمیل می کند.

برای رسیدن به موزیک های دلخواه خود فقط فایل‌ها را انتقال بدهید

به کمک نرم افزارNokia Audio استفاده کنندگان می توانند CDهای مورد علاقه خود را به فایل‌های دیجیتالی موسیقی تبدیل کرده و مجموعه های موسیقی شخصی و فهرست‌های موسیقی دلخواهشان را مستقیما از کامپیوتر به گوشی منتقل کنند. به کمک کابل اتصال ۳/۵ میلیمتری می توان Nokia Stereo Headset HS-20 را به گوشی Nokia 3250 متصل کرد، به این ترتیب فهرست امکانات گوشی طولانی تر هم می‌شود. برای تضمین بهترین کیفیت صوتی، نوکیا با گروهی از تولید کنندگان محصولات صوتی از جمله Bose،  Harman Kardon و Sennheiser Electronic همکاری می کند.

Nokia 3250 دارای یک دوربین ۲مگاپیکسلی است، که با چرخاندن صفحه کلید گوشی  تا ۹۰ درجه در وضعیت افقی فعال می شود. با یک تماس ساده دست، میتوان تصاویر را از طریق MMS فورا با دیگران رد و بدل کرد و یا با یک چاپگر سازگار از طریق تکنولوژی بی‌سیم Bluetooth  آن ها را چاپ کرد.

Nokia 3250 بر اساس Series 60 platform و Symbian OS طراحی شده است، و مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و کارکردهای پیغام رسانی را ارایه می دهد و به طراحان نرم افزار این امکان را می دهد که برنامه‌های موسیقیایی خود را بسازند. Nokia 3250 دارای امکان مکالمه تا ۳ ساعت را دارد و قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند و موسیقی سیار را در یک محصول مرتبط می کند.

 


شرکت مخابرات دیگه کولاک کرده …!

دیگه همه میتونن با استفاده از ارسال اس ام اس بدون داشتن آی دی (ID) و نیز بدون دسترسی به اینترنت برای دوستان خود در یاهو مسینجر پیام بگذارند!!!

اگه باور نمیکنید امتحان کنید:

سرویس مرکزی موبایل خودتون را (service center) به شماره (۹۸۹۱۱۰۰۵۱۰+) تغییر بدهید.حالا یک پیام (message) به این شکل (ym id text) بنویسید. که به جای id نام آی دی دوست خود را وارد کنید و به جای text متن مورد نظر را وارد کنید. به طور مثال : (ym ferferi_kocholo salam) حالا مسیج خود را به این شماره (۷۱۱) ارسال کنید. نه پیش شماره وارد کنید و نه پس شماره. فقط و فقط همین (۷۱۱) و دیگه مطمعن باشید که پیامتون به دست دوستتون رسیده! به همین راحتی!

یه نکته: اونهایی که (۷۱۱) براشون جواب نمیده شماره (۰۹۱۳۲۸۰۷۷۶۰) رو وارد کنند.

 

این روزها شاهد ورود انواع گوشیهای موبایل به بازار بوده ایم، کمپانی های مختلف رقابت زیادی با هم برای فروش گوشیهای خودشون دارند و هر روزه امکانات جدیدتری رو به گوشیهای جدید خودشون اضافه میکنند!
امکانات یک گوشی مثلا جدید: دوربین ۳ مگا پیکسلی با چهار برابر زوم ، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت حافظه اضافه شده ، قابلیت کار با GPS ، قابلیت ارسال SMS مولتی مدیا ، قابلیت اتصال به اینترنت ، قابل اتصال به رایانه ، قابلیت نصب دو عدد سیم کارت ،دارای صفحه نمایش بزرگ رنگی ، مجهز به اینفرارد و بلوتوث ، قابلیت پخش انواع فرمت های ویدئویی و صوتی ، قابلیت اتصال مستقیم به چاپگر و تلویزیون ، قابلیت ضبط خبرنگاری با صدای کاملا واضح و مدت طولانی ، منوی فارسی (اورجینال کمپانی) ، به همراه هندزفری بیسیم و باطری اضافه و CD نصب و … راستی میشه باهاش تماس هم گرفت!!!

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد