سیاوش

چشمهای منتظر به پیچ جاده

دلهره های دل پاک و ساده

پنجره باز و غروب پاییز

نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه باسه من نشونی از تو بوده

برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده

چشمهای منتظر به پیچ جاده

دلهره های دل پاک و ساده

پنجره باز و غروب پاییز

نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه باسه من نشونی از تو بوده

برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده

تو ذهن کوچه های آشنایی

پر شده از پاییز تن طلایی

تو نیستی و وجودم و گرفته

شاخه خشک پیچک طلایی

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه باسه من نشونی از تو بوده

برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده

نظرات 1 + ارسال نظر
ر جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:32 ب.ظ http://dosetdaram6ta.blogsky.com

زیباست...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد