چند تا ترفند یاهو

یک راه برای بدست آوردن پسورد آی دی

اگر کسی در yahoo messenger ,یک بار ID ,PASSWORD خود را درست وارد کند , می توان password او را از registry همان computer  به دست آورد

برای این کار : ابتدا وارد start و بعد وارد run شوید . سپس در صفحه ای که باز می شود تایپ کنید regedit و سپس enter را زده بعد که وارد registry شدیم adress های زیر را دنبال کنید :

HKEY_CURRENT_USER

Software

Yahoo

Pager

و بعد در پنجره سمت راست بر روی گزینه Save Password دو بار کلیک کنید

و در صفحه ای که باز میشود 0 را به 100 تغییر دهید در این صورت

password و id کسی که قبلاٌ وارد شده در در messenger میماند سپس وارد yahoo messenger شوید و بعد واردlogin شوید و خواهید دید که پسورد و ID دوباره ظاهر شده اند ولی پسورد مثل همیشه به صورت ستاره است . برای دیدن پسورد می توانید از نرم افزار iopus password recovery استفاده کنید .

در آخر کار دو باره 100 را به0 تغییر بدهید .

توجه : شما می خواهید این کارو در کافی نت انجام بدهید اما می بینید هر چی Regedi را در Run تایپ می کنید ویندوز Error به شما می دهد این به آن معنا است که رجستری ویندوز پسورد داره پس شما بیاید به جای Regedi این را regedt32 تایپ کنید و ...
 

 

 

حذف ID  و تمام اجزای مربوط به آن از سرور یاهو

برای حذف ID  از سرور یاهو روی لینک زیر کلیک کنید و Username و Password را وارد کنید و .... فقط یادتون باشه که تمام چیزهایی که به این ID مربوط میشه از بین می رود حتی ممکنه خود ID هم از دست بدین .

   https://edit.yahoo.com/config/delete_user

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

جالب بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد