شعر ۲

     می رسد روزی

 

 می رسد روزی که فریاد وفا را سر کنی 
                
                        می رسد روزی که احساس مرا باور کنی

   می رسد روزی که نادم باشی از رفتار خود
 
                         خاطرات رفته ام را مو به مو از بر کنی

   می رسد روزی که تنها ماند از من یادگار

                         نامه هایی را که با دریای اشکت تر کنی

   می رسد روزی که تنها در مسیر بی کسی

                         بوته های وحشی گل را ز غم پرپر کنی

  می رسد روزی که صبرت سر شود در پای من

                          آن زمان احساس امروز مرا باور کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
سوتیام جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.sutiyam.blogsky.com

گشتم خریدار غمت
حیران به بازار غمت
جان داده در کار غمت
من از کجا، عشق از کجا

اگر وبلاگ ما رو هم قابل میدونید تو لینک ها تون قرار بدید
اگر مایلید من هم این کار هر وقت اجازه دادید انجام خاهم داد
منتظر شما هستم

با تشکر سو تیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد