گلچین روضه و سینه زنی از سید مهدی میرداماد (محرم 86) - صوتی

گلچین روضه و سینه زنی از سید مهدی میرداماد (محرم 86) - صوتی چاپ ایمیل

Imageگلچین سینه زنی صوتی از سید مهدی میرداماد تقدیم به کاربران عزیز

67 قطعه -  

 

شب اول

روضه

جان من کوفه میا

عزیز زهرا یا حسین (ع)

قاصدک خسته

گلچین روضه و سینه زنی از سید مهدی میرداماد (محرم 86) - صوتی چاپ ایمیل

Imageگلچین سینه زنی صوتی از سید مهدی میرداماد تقدیم به کاربران عزیز

67 قطعه -  

 

شب اول

روضه

جان من کوفه میا

عزیز زهرا یا حسین (ع)

قاصدک خسته

دم آخر ...

من یار پسندیدم ...

 

شب دوم

روضه

عزیز زهرا یا حسین (ع)

در دل این ...

رسیده از ره ...

هلال محرم دمیده ...

 

شب سوم

روضه

میل پریدن هست ...

روح و روانم یا حسین (ع)

در دل این شام سیاه ...

در دامنم نشستی ...

به یاد قتلگاهت ...

 

شب چهارم

روضه

روح و روانم یا حسین (ع)

شاخه به شاخه نزد تو ...

دسته گل های زینب ...

غریب حسین (ع)

یا ابا صالح (عج)

 

شب پنجم

روضه

بود و نبودم عمو جون ...

هستی من جان عموست ...

خون پدر ...

من که قراره بمیرم...

 

شب ششم

روضه

ای لب تشنه

عموی خوبم یا حسین (ع)

در تب و تاب عاشقی

به اشک دیده

بی تابم ای عمو جانم

تمام عمرم مثل بارون ...

 

شب هفتم

روضه

بخواب گل مادر

واویلا واویلا علی

گلشنی از لاله شده ...

پرستویم یاس خوش بویم...

به یاد قتلگاهت ...

گل من که حسنی ...

 

شب هشتم

روضه

جانم علی اکبر من ...

سرخی یاس تن او ...

ماهم فتاده بر خاک

من که قراره بمیرم...

 

شب نهم

روضه

واویلا واویلا اخا...

علقمه شد کوفه تو ...

تو بی نظیری ...

دل ابر ندارد ...

حسین (ع) ای عشق عالمین

 

شب دهم

روضه

ای تشنه لب ...

واویلا واویلا حسین (ع)

سخت شده نفس زدن ...

بوسه گاه احمد (ص) ...

واسبیلا واغریبا ...

ان لقتل الحسین (ع)

ارباب من حسین (ع)

 

شام غریبان

روضه

به ابی انت و امی

میون قتلگاه

از ازل فاطمه (س) مادرم بوده

امان از دل زینب (س)

حدیث عشق تو

 

 

* راهنمای دانلود :  کلیک راست بر روی فایل و Save Target As

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد